Loading...

اخبار

تعمیر گوشی توسط صاحب آن

نوشته شده در : 2022/08/03 - 00:00
شرکت سامسونگ به تازگی برنامه‌ای را ارائه کرده تا کاربران خودشان بتوانند گوشی‌هایشان را تعمیر کنند. به این ترتیب، کاربران از مراجعه به تعمیرکاران گوشی، بی‌نیاز خواهند شد.
در یکی از جدیدترین اخبار سایت، درباره فعال‌سازی حالت تعمیر در گوشی‌های سامسونگ صحبت کردیم. جدیدترین اخبار حاکی از آن است که دارندگان گوشی‌های سامسونگ، برای تعمیر گوشی‌های خود دیگر حتی نیازی به مراجعه به تعمیرکار هم ندارند. در این برنامه جدید، ابزارها و راهنمای لازم برای تعمیر برخی از قطعات گوشی، در اختیار کاربر قرار داده‌می‌شود. 
تعمیر گوشی
این برنامه جدید برای تمام گوشی‌های سامسونگ کاربرد ندارد و به طور ویژه برای گوشی‌های سری گلکسی S20، S21 و تبلت S7 پلاس، طراحی شده‌است. با استفاده از این برنامه، کاربر قادر خواهد بود خودش به تعمیر دستگاهش بپردازد و بدون نیاز به دخالت تعمیرکار، برخی قطعات گوشی یا تبلتش را تعویض کند. به این ترتیب، از این پس کاربران گوشی‌های سری گلکسی S20، S21 و تبلت S7 پلاس خواهند توانست درگاه شارژ، شیشه قاب عقب یا نمایشگر خود را تعویض کنند. بنا به گفته‌های مسئولان این شرکت، این برنامه در آینده توسعه داده خواهد شد و بازه گسترده‌تری از قطعات را پوشش خواهد داد. ارائه چنین برنامه‌ای با هدف افزایش طول عمر گوشی‌های این شرکت و همچنین کاهش زباله‌های ناشی از آنها، صورت گرفته‌است. 
 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!